Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Angående dette med å være hormonell. Jeg kjenner når det er hormonene mine som tar av. For eksempek når jeg blir sint, kan jeg kjenne om det er av hormonelle årsaker eller oppriktig. Det samme med når jeg sipper. Jeg vet ikke hvordan, jeg bare vet det. og da sier jeg fra og går vekk dersom jeg merker at jeg ikke klarer å styre meg i for eksempek en diskusjon. Noen andre som har det sånn?
Ikkelektuell Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer, du er den første jeg har hørt om som er i stand til å kontrollere hormon-utbruddene sine. Del gjerne dine teknikker med resten av oss. Det kan muligens være en par-tre-fire-ti stykker som har behov for å lære litt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Nei nei, misforstå meg rett. jeg kan ikke kontollere det, men jeg merker og vet når hormonene overtar. Kan være det at jeg merker at jeg blir irrasjonell. Aner ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg har det på akkurat den samme måten. Jeg merker at det er noe annet enn bare min aggresjon som styrer det, men jeg klarer ikke å holde munn fordet, for det er deilig å kjefte litt. Det jeg pleier å gjøre er å stoppe det så tidlig som mulig, og fortell etterpå at det var hormonelt betinget. Jeg er enig med Jeab at det er veldig bra å være litt observant på dette, men det er ikke så lett bestandig.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Hormoner er tull og bare en unnskyldning for å oppføre seg sinnsykt..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 jaja, du må jo være mann. eller kanskje bare aldri vært gravid? alle er forskjellige.
Ikkelektuell Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Det kan rett og slett være at du har stiftet bekjentskap med 'kjenn deg selv'-konseptet. Til uinnvidde (som jeg mistenker at det er flere av her) vil jeg bare si: Det er et veldig ålreit konsept.
snart mor til 3 Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 har ikke dere fullstendig kontroll over deres hormoner??? det har jeg... når jeg sover... av og til... ihvertfall en gang iblandt... kanskje... stakkars mannfolk som må leve med oss... sukk..blir nok ikke så mange unger på oss nei... :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå