Gå til innhold

Prinsen min har kommet!!!!


Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig! Jeg har fått en vakker prins. Litt tidlig og uventet ble det akutt ks den 9.november. Ut kom en vakker og vidunderlig liten gutt. Han var 3039 g, men gikk dessverre ned til 2600 g i løpet av de første 3 dagene. "Barnet trenger ikke mat de første dagene" fikk vi høre fra personalet på Ullevål. Dette på bakgrunn av at han ikke ville suge. Oppholdet på barsel er blandet.... Når vi ankom sykehotellet fikk vi øyeblikkelig morsmelkerstatning og en helt vanvittig god hjelp med amming. De mente gutten var utsultet, noe som gjorde meg svært vondt. Vi fikk to ekstra dager på sykehotellet. Personalet der er helt fantastiske! Du kan ringe når du vil, døgnet rundt- og de gir deg hjelp i timesvis om gangen. Jeg fikk hjelp minst 12 timer i døgnet...helt unikt!!

 

I går fikk vi gutten hjem. Livet er snudd opp ned. Døgnet er 24 timer, uavhengig dag eller natt. Gutten skal opp i vekt, så amming og tillegg hver 3.time. Vi har fått et nytt liv, et fantastisk nytt liv!!

 

Hilsen stolr mor B...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse!! :-) har hørt flere som ikke alltid er like fornøyd m de på barsel, men kjempe fint at dere fikk den hjelpa dere trengte... dere får kose dere videre.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det var morsomt å høre, kanskje du kan komme på neste treff med babyen og vise frem:)

 

Så rart, du hadde jo termin rundt meg (jeg har 6.des) og nå er du mamma!!!

 

Kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye:o)

Hadde å problemer med ammingen sist, men fikk lite til ingen hjelp da men vi klarte det selv så var sjele glad da vi endelig ble utskrevet.

Ønsker deg masse lykke til:o)

Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Herligheten :o)

 

Håper dere lillegutt etterhvert får litt mer tak på ammingen etterhver. Selv var datteren min "ammesvak" i begynnelsen, men det er bare og øve og øve så får han nok tak i det etterhvert. Fantastisk at du fikk god hjelp på barselhotellet, men man må si ifra for å få hjelp. De løper heldigvis ikke ned dørene i tide og utide.

 

Må bare si, om ammingen blir et tema for deg som du tenker på natt og dag, så kontakt Ammehjelpen. Jeg brukte 9 mnd på å finne ulike metoder som kunne hjelpe på ammingen, uten at jeg noen gang følte jeg kunne kontakte ammehjelpen. Det var tungt å gå med det alene. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg absolutt mente jeg kunne finne ut av det hele på egenhånd.

Men neste gang krysser jeg fingrene for at det blir lettere :o)

 

Lykke til :o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jo gratulerer deg her inne også! Det er så koselig å høre at du trives så godt som nybakt mamma. Man får en egen lykkerus når babyene kommer:)

 

Jeg gleder meg til å få hilse på lilleprinsen etter hvert. Og jeg er litt spent på hvilket navn dere ender opp med:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...