Gå til innhold

Endelig har jeg slengbukser igjen!:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Fant 1 av 2 ekser med ikke-mammaklær som mamma'n min har hatt i garasjen i halvanna år. Dessverre var det esken med de klærne som var for små for meg før jeg blei gravid. Men nå har jeg jo gått ned litt ekstra så jeg passa helt fint i en av dem, samt at jeg fikk på meg 2 andre, men de var ikke helt behagelige. Så nå har jeg selvsagt på meg den som passa!:-)

Savner sååååå den andre esken...mamma lette både da jeg hadde født snulla og for et par uker siden uten å finne den! Lyset i garasjen funka ikke da jeg skulle prøve å finne den. Den innholder 2 av mine favorittbukser,- den ene buksa har jeg hatt i 10 år, så jeg savner den veldig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også, men det var nok ingen overraskelse!:P Var forresten 3 stk som jeg fikk på meg, men som var ubehagelige, samt en som var så liten at jeg ikke en gang forsøkte den på. Kom nå på at jeg savner også den første jeans-slengbuksa jeg kjøpte. Den er så fin!

Buksa jeg har på nå tror jeg faktisk er min første slengbukse...gikk jo med den på barneskolen!

Skrevet

Så heldig du er som passer dine gamle klær.

Når jeg greier å presse meg inn i mine gamle bukser, velter all bolledeig-huden på magen over bukselinningen.

Drit sexy ;oP

Skrevet

Ja, sånn er magen min også!:P Tror jeg skal skaffe meg et magekorsett slik at jeg slipper å tenke på magen...dessuten skal jeg trene litt sit-ups siden jeg får lov til det nå!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...