Gå til innhold

hm, lurer litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex for akkurat 14 dager siden i går. Tror jeg hadde el da, pga mye utflod noen dager og åpen livmortapp.

Etter en uke begynte jeg plutselig å få slike besvimelsestendenser og kvalme av og til.. hver dag.. mye trøtt, stikking i puppene av og til, og ømt på sidene når jeg klemmer. mye mensmurring.

Tok en CB i morges. Først så jeg en strek der, men d var før 2 min. var gått. Etter 2 min. var streken borte, men det var 3 små blå prikker på et område der streken normalt skal være.

Trodde den var negativ da. Men etter en time måtte jeg se på den igjen. Da hadde det kommet opp en tynn strek hele veien, liksom den ytterste kanten på streken var tydelig.

Vet man ikke skal se på testen etter 10 min., men har aldri opplevd dette før likevel.

Dessuten har puppene mine blitt mye ømmere bare iløpet av denne dagen.

Har noen andre opplevd noe av dette? og hva ble resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke opplevd akkurat det du beskriver. Men har også kikket på en negativ test en stund etterpå som da har vært positiv. Men har desverre vært negativ da jeg har testet på ny.

Skrevet

Disse prikkene har visstnok flere opplevd her inne og de betyr ikke noe.

Det maa vaere hele streken og med farve paa.

Men det trenger jo ikke bety at du ikke er gravid da :) saa lenge tanta ikke har meldt sin ankomst er der jo haap.

Lykke til !

Skrevet

på min test vat ikke den loddrette streken helt tydelig... testet 2 dager over ikm, men var gravid:)

liger bilde av testen min på mine sider:)

krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...