Gå til innhold

hjeelp!! vannet gikk!!!! :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg som var SIKKER på at dette kom til å ta sin tid!! var hos jm og ble strippet idag, men da var det ikke modning og ingen åpning.. men akkurat når jeg skulle legge meg gikk vannet!!! jippi!!!! hehe:) sitter å venter på rier.. kjenner bare litt murring i ryggen foreløpig...

er så spent!!!!!!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No ble jeg også spent :-)

Så gøy at det skjer noe!!

Du må ha lykke til hvis du plutselig må avgårde, hvis ikke er det spennende med oppdatering her! :-)

Skrevet

Ja du må gjerne oppdatere her. :D

Skrevet

oi så moro!!!!

da er det uansett ikke lenge igjen;)

lykke til!

Skrevet

Tror du det var fødepizzaen som gjorde utslaget eller? Så plutselig nettopp et innlegg av deg på skravle der du sa at kjæresten din hadde laget fødepizzaen til deg :-)

Tror jammen jeg skal prøve den når det nærmer seg litt mer jeg, hihi...

Skrevet

hei:)

ja var sikkert pizzaen;) hehe:)

har begynt å få litt menslignende murringer hvert 10 min ca så nå skjer det saker å ting her:D

bor 1 time fra sykehuset så får vel ringe de etterhvert, men regner ikke med det er noe hast enda...?

hodet er festet så er nok endel vann igjen inni der:)

Skrevet

Er ikke det greit å ringe uansett da?

Jeg bor halvannen time unna sykehuset, og har fått beskjed om at med en gang riene begynner å bli regelmessige eller at vannet går, så skal jeg ringe og bare gi beskjed, de liker at folk gjør det...

Gjør murringene vondt da, eller er de veldig svake?

Kan jo hende du har svake rier (siden de er regelmessige)...

Å, skulle ønske det var meg, så spennende!!!

Og den pizzaen skal jeg og prøve, kanskje etter helgen en gang (har termin neste fredag...) :-)

Skrevet

jo.. er vel kansje det.. :) får vel ta en telefon.. er så uvirkelig dette!!!!!

pizzaen er absolutt å anbefale, var kjempe god:) har dessuten drukket bringebærte med masse kanel i de siste dagene, så kansje det hjalp også? hehe:)

Skrevet

Ok, da skal jeg prøve det også :-)

Skjønner følelsen (selv om jeg ikke er der ennå), er jo helt fantastisk at du skal få treffe barnet ditt i løpet av morgendagen sikkert! Ventetuden er over :-)

Ta en tlf du og hør hva de sier, det blir jo spennende!

Skrevet

No går jeg og legger meg, men jeg ønsker deg en kjempefin fødsel og gleder meg til fødselshistorie!

Masse lykke til, og stå på!!!!

Ha en strålende natt ;-)

Skrevet

Tusen takk:)

Ringte jordmoren her, og var på legevakten for en sjekk hos henne.. lite åpning, men fikk beskjed om å reise innover mot sykehuset nå, siden det var 10 min mellom riene, så nå er det bare å pakke siste rest i bagen også kjører vi innover:)

God natt alle sammen:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Da har du kanskje allerede reist nå, men jeg ønsker deg likevel lykke til!:-)

Er alltid så koselige når det er fødsel på gang når en har vente så lenge!

Skrevet

Var jo det jeg sa i går jo, at fødselen er i gang før du aner det :) Kanskje er du mamma nå?

Skrevet

LUCKY YOU!!!!!!!! neste gang vi hører fra deg så har du fått lille søte babysen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...