Gå til innhold

Jeg lurer på om Dr. Yppert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sug Lut og The artist formerly known as Pila er samme person.

-->>-- eller --<<-- en tørrpinn som snakker i store ord som h*n ikke forstår en gang, og Sug lut er ufordragelig. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at disse "personene" er den samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP....

Skrevet

Se der ja.Der beviste du det.

I rest my case.*neier høflig til*

Skrevet

Nå forstår jeg ingenting.. er ikke yppert JM Siri da? Og luten er vel sin egen bestefar?

Skrevet

Det var slik jeg også hadde forstått det......................*kremt* Har jeg trodd noe helt annet i så mange år................

Skrevet

Pokker, og så du som skjønner alt, 'a. Ja, vi er nok den samme, nå kan du sove trygt igjen.

Skrevet

Det faktum at Annie tror at noen gidder å gi seg ut for å være tre personer, sier jo bare litt om hvor nitrist og kjedelig livet hennes er. Bare folk som kjeder rævva av seg kunne finne på noe sånt, ergo kjeder Annie rævva av seg. :-) En annen ting - når Annie sier at pila skriver mye som hun selv ikke forstår, sier det oss rett og slett at det er Annie som ikke forstår en dritt av det pila skriver. Jeg forstår alt, det tror jeg de fleste med IQ over gjennomsnittet gjør, og det er en befrielse å lese kultivert språk. Det ser man ikke hver dag her inne. Heia luten og pila. Ja, og så Yppert, da. ;-)

Skrevet

Det er ganske så bra at "annie" har noe å tenke på om dagene:-) Jeg vil jo ha meg frabedt at jeg skal være så "ufyselig" i språkbruken som Sug Lut og inneha like mye nyansert tankegang som "<<"... Men at oss "virtuelle" skapninger på et nettsted skal iverksette tankegangen til små ubetydelige samfunnstapere som "annie" er jo ganske morsomt:-)

Skrevet

Jeeeei! Mindre julegaver å kjøpe!

..for det var vel det du tenkte på, HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...