selfangerkjerringa Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Ser SparKjøp har no'n lekre stringanga for menn i siste katalogen, 10pk for en billig penge - en med kamomønster til og med. Potensiell julegave til gubben og/eller svigerfar? Eller typisk nei-greie?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 helt klart en potensiell gave til svigerfar - spesielt med kamomønster ja mohahahahaha
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hadde kjøpt det glatt til samboer. Bare for å se ansiktet når han pakkker opp..
LisaColli Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 haha! løp og kjøp! jeg kjøpte tigerbokser til pappa i tullejulegave (han bruker den faktisk, haha)
selfangerkjerringa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 hvordan vet du at din svigerfar har SparKjøp-stringtanga?
selfangerkjerringa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 fins det menn som ser bra ut i stringtanga? I THINK NOT!
selfangerkjerringa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2007 siden han har kroppshår (han er jo tross alt en mann) ser jeg for med med gru den litt utrimma bikinilinja stikke fram fra en kamofarget stringtanga hist og her... *grøss*... nei da foretrekker jeg heller at han stiller i netto'n.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 AH, takk nå vet jeg hva min kjære skal få til jul *krysse av på listen*
selfangerkjerringa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2007 stringtanga eller varmvoks?
Gjest Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 stringtanga så klart! Syntes det hørtes sååå sexy ut med camo-string ho ho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå