Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 en manipulerende sviger mor? hun ringer meg og sier mye fælt om min man. Hun forsøker å lage konflikt mellom oss. -hun forteller meg hvor flink og tolmodig jeg har vært med ham. Dette blir normal samtale mellom os hvergang hun ringer. Jeg lytter og respekterer. tiltidder tror jeg at det er ilojalt av meg å baksnakke min egen man, andre genger synes jeg synn for meg og blir sint på ham. til slutt planlegger hun noe som gjelder barna mine, sammen med min mann uten at jeg blir informert, dette gjør at jeg blir såret og jeg ringer for å si fra ine frustresjoner: Da klikker hun på meg, kutter vårt vennskap og begynner å få mer kontakt med sin sønn:O De pleide ikke snakke sammen før hun har altid ringte meg når det noe hun ville si. Min man på sin side har altid sagt at han ikke likte moren så godt, han mente hun var konflikt sakpende og at jeg måtte være forsiktig med hvor mye jeg involverte henne i vårt privat liv. Jeg på min side syntes synd for henne og forsvarte henne altid. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle henne lenger nå forstår jeg at hun ville ha meg ut av familien, og når det ikke fungerte den taktikken hun hadde liker hun ikke meg lenger. Jeg kan dessverre ikke si noe om hva denne saken med barna gjelder men, jeg håper å få råd av dere, jeg er redd hun vender mannen min mot meg, nå som jeg vet hvilke uspekulerte manipulant hun er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå