Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hva smører dere dere med for å utsette å få strekkmerker? og når fikk dere?
Smånetta 14.mai Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Det er indivuduelt og genetisk om man får det eller ikke. Jeg fikk ingen sist og smurte meg med mandelolje. Tror en hvilken som helst olje eller krem hjelper, i den grad noe hjelper. Det dreier seg om å fukte huden så den har mulighet til å strekke seg. Det man bør tenke på er kanskje parabener og om det er mineralsk eller vegetabilsk olje og slike ting.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Strekkmerker får man i dypere hudlag, så smøring hjelper ikke. Men det er deilig å smøre huden uansett, så gjør gjerne det ) Jeg fikk strekkmerker pga at det dukket opp veldig mye vann på kort tid, så da klarte ikke huden å strekke seg i samme takt. Man bør unngå å gå fort opp i vekt/unngå mye vann i kroppen(ofte enklere sagt enn gjort). Lykke til )
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Ja takker:) får prøve med olje å kremmer.. kansje jeg kan utsette det litt:)
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Ja sikkert lettere sakt en jort:p hehe. men men.. er vel bare å ta det som det kommer:) tenker vel litt mye på de, å hva jeg kan gjøre
Trebarnsmamma30 Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg fikk ingen strekkmerker med førstemann, og smurte ikke heller.. er nå 21+5, og håper jeg slipper unna denne gangen også.. smører bare med vanlig fuktighetskrem. Tror det er mye genetisk som andre sier, mamma har ingen strekkmerker etter 3 fødsler.. Har sikkert noe å si hvor stor mage en får også..?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 smøring hjelper ingenting... strekkmerkene ligger jo i underhuden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå