Gå til innhold

Balsamicoeddik. Yummi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I siste svangerskap kikket jeg helt på grønne epler de første seks mnd, så gikk det over til chili con carne med fire-fem chilier i.

Nå har jeg kikket helt på balsamicoeddik. Spiser salat med eddik på hver eneste dag. Når jeg går hjem og kjenner middagslukt fra husene på vei hjem, drømmer jeg om at maten de spiser inne i varmen er dynket i eddikk.

Begynner å bli litt lei av salat, da. Må finne andre måter å nyte denne delikatessen på.

Er forøvrig glad for at sjokolade ikke smaker så godt lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips siden du begynner å bli lei av salat, du kan jo prøve balsamicoeddik i wock, kjempedigg:)

Skrevet

Åh, ja det skal jeg! Og på brød. Sånn dressing, liksom. Sikkert knallbra.

Skrevet

Åååååå, mannen min og jeg koste oss med bruscetta (vet ikke hvordan det skrives) i kveld! Det var lenge siden vi hadde hatt det sist, og det smakte bare såååå godt!! :D

Brukte ciabatta som er sprøstekt i brødrister, og som man gnir et hvitløksfedd over.

Oppå ciabattaen legger man på en blanding bestående av hakkede tomater, sorte og/eller grønne oliven, fersk hakket basillikum, oregano, salt, pepper, en god olivenolje, og selvfølgelig -balasmicoeddik :)

Deretter har man raspet hvitost og permesanost på, med en dæsj olivenolje på toppen.

Mmmm...utrolig godt :)

Så om ikke du har laget dette før, er det absolutt noe jeg kan anbefale deg å prøve! Det kommer garantert til å falle i smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...