Gå til innhold

synes dette var billig jeg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bestille brudekjolen min hos torunn. skal få sydd samme kjole som min til datteren min på 5 som skal være brudepike. dette kommer på 6000kr. det synes jeg ikke var dyrt. hva synes dere?

 

kjolen jeg skal ha er benjamin roberts juliet. synes den er så fantastisk fin..=)

 

er kjempegodt fornøyd med servicen torunn gir kundene sine. hun ordner alt enten det er tidlig morgen eller sent på kvelden..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var billig:)

Høres ut som bra service:)

Skrevet

Ja, det var billig.

Min koster kr 8000,- det var litt i overkant av hva jeg hadde tenkt men men

Skrevet

Helt enig altså!! Både billig og bra service, morgen som kveld! Nå er jeg bare fryyyyyyktelig spent på kjolen, en uke siden jeg bestilte i morgen, så må nok smøre meg litt med tålmodighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...