Gå til innhold

Hvilken julekalender for et på 2.5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite peiling på barnejulekalendere på tv(bortsett fra Skomakergata som jeg så selv da jeg var liten). Innbiller meg at den som går på Nrk i år er for litt større barn enn jenta mi. Er det noen av de gamle som egner seg bedre. Vurderer å kjøpe inn en DVD.

Amalies jul? Jul i Blåfjell? Skomakergata? Jul på Månetoppen?

Noen som har tips til en som vet lite om nymotens julekalendere ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle altså stå et barn på 2.5 år: )

Skrevet

Både skomakergaten og Jul i Blåfjell er fine, men spørs om hun skjønner så mye av skomakergata...

Jul i Blåfjell er jo litt spennende da - likte iallefall den godt og gutten min likte den også og han var da 2 år og 4 mnd da den gikk...

Skrevet

Jenta mi likte Blåfjell-greia da hun var ganske liten. Mest musikken som fenga tror jeg. Ifjor var hun 2 1/2 og da ble den der Jul i Svingen litt for stor for henne. Noen episoder gikk greit, andre ikke.

Skrevet

Til jul i fjor var vår datter 2år og 7mnd. Hun kunne ikke se jul i svinge, var for liten. Vi kjøpte skomakergata, soden vi selv har mest forhold til de, men hun klarte ikke følge med på det heller. Så heller samme episode av pingu på dvd ho, hver dag. Avabavabavaa Pingu...? Blæ som jeg ble lei av den pingvinen. Se på NRK sine shoppe sider. Syntes jeg så en teodor dvd der, kanskje det er mer passende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...