*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Har aldri vært herinne på bli gravid før, så dette blir spennende=) Vi skal nå akkurat begynne å prøve på tredjemann. Har aldri vært prøver før, så dette blir noe nytt for meg/oss. Har jo to fra før men den første er prevansjonsbaby og nummer to er "sikre perioder" altså litt sånn, skjer det så skjer det. Og jammen gjorde det ikke det=) Som sagt veldigt spendt på åssen det kommer å være å være prøvere, spesiellt hvis det ikke skjer på første pp. Har eggeløsning noen av de første dagene så vi får vel svaret om 2 - 2 1/2 uke=) Ønsk meg lykke til jenter=)
Dotten Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Hallo og velkommen hit He, he. Jeg har vært her inne altfor lenge nå.. HUFF. Er jo i min 16. pp, men håper at spiren sitter snart. Tara tara tej tej er jo også nettopp blitt prøver. 1. pp for henne også! Litt gøy da! Kanskje vi treffer blink alle tre rundt jul? Jammen min tur snart altså.. he, he. Skal se at du får en liten spire allerede på 1. pp. Håper jo det for din del. Da blir det en augustbaby, ev. september. Masse lykke til og håper vi sees igjen snart. Klem
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Tusen takk=) Hadde jo vært gøy med augustbabyer på oss alle=) Hvis jeg blir gravid nå så blir det vel ca 14-17 august noe sted terminen blir. Hadde helst sert at jeg får termin i august. Da har jeg en i juli en i august og en i september;-) Lykke til videre til dere å=) Håpe snart snuppa deres blir storesøster=)
Dotten Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Takk for det. Håper jeg også. Har også lyst på en augustbaby. Helst juni/juli, men for sent for det nå. Har jo snuppa i september, så skulle gjerne fordel babyene litt He, he. Skravles
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Hei! Velkommen hit:) Ønsker deg masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer raskt for dere!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Hei og velkommen:) Eg e og i min 1pp...E veldig spent:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå