TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Er 14+5,og var på kontroll hos jordmor i dag. Symfyse-målet mitt var 17 cm, og hun syntes det var rimelig høyt,-selv om jeg er annengangs. Jeg har kjent liv i to uker allerede, og i dette svangerskapet har jeg vært i enda dårligere form enn i det forrige. -Også har jeg tvillinger lenger bak i familien. Jordmor ga tydelig uttrykk for at hun utifra disse opplysningene trodde det godt kunne være to inni der...! Hun sendte henvisning til ordinær ul, og markerte med gult i brevet at symfyse-målet tilsvarer at jeg er 17+ på vei, men at jeg ganske sikkert bare er 14+5 (har regelmessig mens, og VET når jeg hadde el sist). Så da blir det spennende å se når han legen faktisk kaller meg inn til ul!! Tar han utgangspunkt i symfyse-mål eller den foreløpig utregnede terminen?? Er så spent... Kanskje jeg får innkallelse ganske snart? Noen andre med lignende erfaringer?? Og hvor mange har det faktisk vist seg å være der inne? Må jo si at jeg syns det virker litt villt at det skal være flere enn én der inne. Klarer liksom ikke helt å forholde meg til tanken, og tror vel mest det bare er en.
*Super*Mamman* Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jepp, er like langt som deg, men ligger på 18 cm. Er kun 1 der inne, har vært på tidlig UL pga blødninger. Har ligget langt over gjennomsnittet i alle mine svangerskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå