hysterika Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Inspirert av tråden om å kunne stå når man er 8 mnd. Dattera mi kunne det, og gikk da hun var 11 mnd. Sønnen min gikk da han var 12 mnd, og klatra og hoppa og løp da han var 18 mnd - men han sa IKKE ET ORD. Jeg husker godt en morsom epidode. Har ei venninne som har ei datter som er like gammel som sønnen min. Da dette skjedde, var de begge 18 mnd. Sønnen min for omkring som en tornado mens han GRYNTA noe uforståelig. Jenta til venninna mi KUNNE IKKE GÅ, men snakka i vei i hele setninger. I dag er begge 2,5 år, begge kan snakke, og begge kan gå :-)
Honningmelon Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Ja, alle er forskjellig, og det betyr ikke at de er hverken smartere eller dummere. De utvikler seg forskjellig. Eldste min var sein med det meste, men var tidlig med språk i forhold til jevnaldrende. Er fortsatt litt mer "voksen" enn jevnaldrende. Minste er mer aktiv, men også tidlig ute med språk.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Unger begynner å gjøre en ting når DE vil, ikke når voksne vil *ler*
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Ting jevner seg gjerne ut ved 4 års alderen sa hs til meg. Snuppa har vært tidlig ute med både språk og motoriske ting, MEN hun ligger jo ikke langt foran motorisk nå lenger, nå kan alle på hennes alder gå o.l. Håper i grunn at nestemann får litt bedre tid enn hva Talie har hatt, skulle gjerne likt å hatt baby i rundt et år jeg, gjerne lenger også må være så deilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå