Gå til innhold

snorking , jeg er lei.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler her som har en mann som snorker? Det gjør min så det holder. Har operert det meste men det hjelper lite. Ligger så si ikke på samme rom lenger og det er kjipt det. Klarer bare ikke ligge natt etter natt og aldri få sove godt. Hvordan løser dere problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hos oss er det omvendt, og han sover med ørepropper;)

 

Var hos øre nese hals spesialist, men da var jeg nettop blitt gravid, så måtte komme tilbake når jeg var ferdig med amminga. Når jeg var gravid var det visstnok helt ekstremt....hihi. Han snorker litt han også, men jeg bryr meg ikke, eller dunker til ham.

Skrevet

Snorrenz fungerte ganske bra her, men han glemmer det. Derfor venter ejg til han er over snorkestadiet sitt før jeg legger meg. Starter kverna etter det, truer jeg med søksmål og mord. Det hjelper en stund - noen ganger til jeg har sovna.

Ellers så prøver jeg å tenke på at det er godt å høre at han er der. Han reiser mye og jeg er følgelig mye alene. Godt å høre ham, liksom....men slike positive tanker er vanskelige å holde fast ved ei hel natt....

Skrevet

ikke så dum tanke det med å høre at han er der. men her er det som regel mye bråk frem og tilbake hele natta. også sover hans så tungt så er vankelig å få en reaksjon bare ved å gi et dunk. Lettere å bare dra med seg dyna inn på reservesenga. Ligger da for det meste på samme rom som 2 åringen min og i februar kommer neste så da blir vi vel 3 der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...