Gå til innhold

Ensfarget stellematte?

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for stellematte på vaskemaskinen, evt gulvet hvis nødvendig.

Men vil ikke ha noe barnslige greier med bamsemønster på. Lurer på om det finnes ensfarget i hvit, offwhite, beige, grå, sort eller rød. Sett litt på nettet, og litt i butikker- men er jo håpløst, så mulig bare jeg som er prippen....De jeg har sett har hatt stygge bamser eller andre snåle ting.

Vil bare at det skal se fint ut og matche badet. Vet jo at man legger håndkle oppå, men kan jo se fint ut mens den ligger der da...

Fint om noen har tips, evt linker til nettbutikker. Bor i Stavanger området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikk jeg har sett ensfarget, men nå har jeg ikke sett etter det heller da. Men hva med å finne en som matcher fargene på badet? Det hadde vi til vår første. duse farger som passet med fargene på badet. Det var noen elefanter på den og de var jo veldig søte. har lov til å være litt barnslig når man har fått barn da :o)

Skrevet

Katvig har et trekk du kan dra over en teit stellematte med bamser på. (Skjønner veldig godt hva du mener.) Det er i stripene deres og skikkelig kult.

Ellers har jo Babydan matter med ensfarget lintrekk.

Har ikke noen nettadresser, men kanskje Babysam eller andre danske nettbutikker. Google...

Skrevet

Hei! Fra Sandnes i Rogaland? I såfall har du vært på Babymiljø ved Kilden i Hillevåg? Mener å huske at de har ensfargede stellematter der. Merke Basson tror jeg..

Skrevet

Ahh! a woman after my own heart!

Jeg har voldsomme problemer med å innordne meg til kvalmsøte bamser og små ender og koalabjørner, Disneyfigurer og Ole Brumm og prinsesse-sukkerspinn-rosa.

Jeg tror det var Phillipe Starck som sa: "hvorfor skal voksne mennesker behøve å gå rundt og se ut som psykotiske zookeepers bare fordi de setter til verden en ny verdensborger?"

Jeg tror ikke babyen har så stor glede av multifargede bamser i glade små kostymer, så jeg kjøpte en eplegrønn jeg fant på finn.no

hilsen en jåle:-)

Skrevet

Ikea har en enkel en, som vi har brukt til vår første oppå vaskemaskinen. Hvit, med oppblåsbar kant. Koster 59 kr.

Skrevet

Jeg kjøpte en helt hvit stellematte fra Babydan for to år siden... Litt finere enn den fra Ikea..

Skrevet

jeg har kjøpt en mønsterfarget stellematte den er svart og hvit med store blomster på, den er kjempe fin og ulik alle andre matter, kjøpte den på babyshop :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...