nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 ...... tøysekopp. ......................D U S T!!!!!!!!!! får holde seg til ghårfarge og hugo boss han. hilsen ei med lang fartstid i kosmetikkbransjen............dette blir bare kvalmt!
* 5 om dagen * Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 er vel max factor han jobber for....... synes han er ålreit jeg...han er ærlig, og legger seg flat han... Innrømmer selv at han ikke kan noe om amming....
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 ..............kun for å legge seg flat og bli ferdig med det.........tøysekoppen som går rett ned på stranda og tøyser videre etter to hele opptak..........wow!
* 5 om dagen * Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 jeg synes han kom med en god forklaring jeg...men nå er jeg da også kommet over komentaren hans, det må jo kunne gå ann å bli ferdig med en sak...
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 bryr meg døyten om hans komentar sådan........ingen innvirkning på mine avgjørelser..., men ser han på god morgen norge også. mannen er jo faktisk like dum som hun som har pupper som er helt ok!!!!!
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 jupp............................
cherry coke Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Jeg Har ikke noe i mot fyren, men er generelt lite glad i folk som er veldig overfldiske og ekstremt selvsentrerte. Men når det er sagt er han nok ingen idiot! Han gjør det veldig godt som stylist og innen hans område er han nok sikkert respektert. Han er flink med det han gjør...Kunne godt tenkt meg en dag sammen med han=)
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2007 har selv vært med å lansere den første herre make up serien i Norge og høyt respektert make-up, parfyme............. hadde han vært innblandet hadde jeg gått tom for salgsargumenter. han er alt for ........... ett eller annet..........blaut, kvalm, humorløs eller noe jeg ikke finner forklaring på! Sorry! Klarer ikke mannen! C kjendis................JAQQQQ
* 5 om dagen * Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 det var noe sånt jeg mente å skrive, men skjønner jeg er litt ute å kjøre når jeg skal forklare ting...hehe... men vi er alle forskjellige, og med forskjellige meninger.... sånn er det bare :-))
solstråle69 Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Den som sier at andre er dumme, dem er dumme dem! Er visst ikke bare barna våre som trenger å bli minnet på det...
Odd Molly Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 En flåsete kommentar og hele gjengen er klar til å brenne heksa... Herre gud, tror dere virkelig at alle 15 åringene som ser programmet sluker rått det han sier ? At han er så viktig ? Han er stylis, homofil og jobber med modeller, mange i det miljøet har et noe overfladisk forhold til både barn og amming. Synes nesten det er litt søtt hvor mye ramaskrik det ble, i en verden hvor små barn sulter, kvinner blir stenet i hjel og det burde være mer en nok å bruke energien og stemmen sin på er at alt så Jan Thomas som får folk til å våkne foran dataen.
Gøril (210406) Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Alle sier og gjør noe galt til tider, men det å si unnskyld er det ikke mange som gjør så jeg syns virkelig det står respekt i det.
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2007 forsåvidt enig at det er bra han sier unnskyld. og egentlig bryr jeg meg døyten om hva han sa på forhånd........bare synes unnskyldningen var enda mer flåsete enn den han ba om unnskyldning for......
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2007 dessuten var han frekk med hensyn til tøyet til han bokfyren...........
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2007 gud så engasjert jeg ble da.......ha ha!!!! må legge til at hvis man da ønsker å være kjendis, så må man også tåle at folk engasjerer seg. kan ikke forvente at alle liker det en sier og gjør........ medaljens bakside!
Monajenten Skrevet 17. november 2007 #17 Skrevet 17. november 2007 Syns han bokfyren var rimelig frekk med Jan Thomas også. Dessuten - skal han lyge da, når de ber ham om å snakke? Syns også det var en bra unnskyldning. Selvfølgelig er det for å komme seg videre og glemme det, det er jo helt naturlig. Men jeg syns han klarte seg bra. Dessuten ER han veldig flink innenfor sitt område;-)
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. november 2007 han kommer med proffesjonelle tips som duger på foto/film. I virkeligheten funker det faktisk helt anderledes. han har levd alt for lenge over there...... trenger dere tips til make-up. finn et bra parfymeri. der får du tips som funker for deg....... og å anbefale folk å bruke hemoridekrem rundt øya. det kaller ikke jeg å være dyktig i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå