*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Heisann, har du hørt med samboeren din ang babycompen? ) Ikke for å mase altså, men jeg har tre andre på "hold", he he;o)
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2007 Er du her i dag kanskje...
☆Anonymia☆ Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 heisann ) off beklager men jeg har jo helt glemt det og nå er han ikke hjemme...men du kan bare selge den til noen andre du ) uhff,beklager for at jeg har holdt deg opp altså!!
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 Nei, det går helt fint. Jeg sa til de andre at jeg skulle gi deg en dag el to til å finne ut om du ville ha den. Hvis du fremdeles er interessert kan jeg gi deg til i kveld eller i morgen å høre med ham hvis du vil.
☆Anonymia☆ Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 tusen takk :DD sender deg en melding her inne eller på pm ikveld jeg da..
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2007 Gjør det:o) Ha en flott dag:o) Det skal vi, nå skal vi snart i bursdagselskap på Lekeland med Tobias - det blir nok stas;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 så koslig må dere kose dere kjempe masse ) ha en kjempe fin dag dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå