Gå til innhold

Flere som skal gifte seg i "hemmlighet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal vi! Pga familie situasjon, altså, skilte foreldre, bittre foreldre, stor slekt på ene siden, så og si ingen slekt på den andre siden osv, velger vi å gjøre det alene, kun med forlovere m følge tilstede.

Litt trist i grunn, men skal vi gifte oss, vil vi ha det slik, da slipper vi å tenke på konflikter som er, og at noen blir såret når noen dukker opp med ny flamme..

Vi har en datter på 2 år og 4 mnd, hun skal selvsagt være med :-) Vi har planer om å gifte oss på tinghuset, men ikke fått klarert dato pga sånn prøveattest greier ;-)

Er det noen andre som er i samme situasjon?

Skal selvsagt ha drømmekjolen min, og være en ordentlig prinsesse :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes faktisk veldig koselig ut!!! Skal dere ha middagen på dyr restaurant etterpå da?

Men det er nok ikke mulig å gjøre det for oss, da kommer det nok kraftige reaksjoner. Men så er familiene på strekk på begge sider, og folk går og venter på at datoen skal bli satt... Så jeg har ikke noen unnskyldning til å droppe den store festen heller. Og jeg føler at å reise til utlandet blir bare styr. Da blir det heller middag med catering og bryllupskake osv... Det blir nok koselig det også:)

Håper dere får et nydelig bryllup og mange fine bilder å vise til familie og venner!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...