Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg holder på å lage julegaver til slekta fra "baby", avstøpning av føttene hennes. Skal selvfølgelig gi til bf. Bør jeg forvente å få gave fra "baby", fra bf? Er det noen av dere som har fått det? Høres sikkert veldig egoistisk ut, og det er ikke meningen. Jeg driter jo i om jeg får gave, men det er jo en hyggelig gest på samme måte som mor- og farsdagsgave.
så var vi 4 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg gir gave til pappaen og samboeren hans som guttungen lager, men forventer ikke noe i retur.
Kosel Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 jeg forventer heller ikke det. Er jo hos meg mini bor og når han er stor nok så får jeg sikkert ting han har laget i bhg, på skole osv. Regner ikke med at pappaen ordner noe til meg fra mini. da ville jeg blitt svært så overrasket:)
pøber´n & je Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg gir gave til BF og får igjen fra guttungen som BF har kjøpt
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Etter at bf og familien hans kom inn i bildet, har jeg lagt julegave til dem. Det første året var et skikkelig fin innramma bilde. 2. året hadde jeg lagt et avtrykk av føttene og hendene til gutten av trolldeig. Syns det ble riktig fin. Men fikk ikke noe tilbake. Ikke en tegning eller noen ting. Så i år skal jeg bare gi blaffen. Gidder ikke mer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 nei, kan umurlig tenke meg at jeg får noe fra de. vet ikke om jeg skal gi noe til dem heller. for jeg vet ikke om de setter pris på det
Gjest marie-s Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Som alle andre her sier så kan du nok ikke forvente deg noen julegave nei, helt greit å gi sånne ting, men ikke bruk penger på å kjøpe en gave til barnefar, bruk heller de pengene til å kjøpe noe til deg selv.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Jeg forventer å få gave. Vi har snakket om dette, og vi er enige om at vi skal gi gaver fra tulla til hverandre på mor/farsdag, bursdager og jul.. Hadde jeg og bf vært uvenner så tror jeg ikke vi hadde gitt gaver. Dette er vel noe og enhver må kjenne på. For oss føles det værtfall helt naturlig. Og hadde det vært slik at det bare var jeg som gav gaver, år etter år, så tror jeg at jeg hadde kommet til å slutte med det. Litt smålig må en være:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå