stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hvis en rotfylling er utført så dårlig at tanna må trekkes av spesialist??? Dritdyrt! Og hvor kan man evt henvende seg for å få hjelp til slikt?
MissAntrop Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 dytter på alle tannlegespørsmål i dag, jeg
MissAntrop Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg vet man har reklamasjonsrett på kroner og bro og slike ting, men rotfyllinger... Tja, si det..
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Med spesialist, mener du da at du må på sykehuset å operere den ut eller at du er blitt henvist til en odentolog eller hva det nå enn heter? For førstnevnte er iallefall svaret at du først må til en tannlege og så bli henvist videre. For nr to kan du selv ta kontakt.
* 5 om dagen * Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 der tenker jeg (s)stinkerbell(e) (er det rett nick tro?) ho vet jeg kan noe om dette....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Åh, og dersom man mente penga tenkte jeg jo ikke på. Ville tatt kontakt med tannlegen som utførte jobben og konfrontert ham/henne med det og hørt om det var noe penger å få tilbake eller om de kunne betale korrigeringen av egne feil. Evt så kan man høre med Tannlegeforbundet (eller hva det nå heter, ikke god på slikt) eller NAV kanskje? (i ekstreme tilfeller)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 *dunke seg i panna* Jeg lest jo ikke overskriften. Sorry.
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 Han tannlegen borra seg ut av rota viser det seg i ettertid...betennelse i tannkjøttet osv... Men bør man kreve pengene tilbake for rotfyllinga, eller selve trekkinga? Men nå er det jo ingen jeksel der...vet ikek om det skal gjøres noe med det senere. Og hvem dekker i så fall det?
Gjest Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Hmmm, jeg ville iallefall ha klaget til den aktuelle tannlegen og bedt om at både feilbehandlingen og det som skal til for å korrigere dekkes. Skulle bare mangle spør du meg. Dersom du får avslag sitter du jo med rettigheter som både forbruker og pasient som du kan benytte deg av i en videre klageprosess til høyere instanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå