Gå til innhold

el-tester fra billigetester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer med disse? Jeg er helt sikker på at jeg har el i dag eller i morgen (ryggsmerter i går, el-slim i et par dager nå, murringer i magen i dag), men testene er helt negative (ikke tegn til strek i det hele tatt...)

Er det noen som har fått positive resultater med disse testene? Jeg må innrømme at jeg ikke har noe særlig tro på de lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sterkere strek på de dagene jeg hadde eggløsing, men fikk absolutt IKKE positivt på de noen gang nei... Men er sikker på at jeg hadde eggløsning da, pga slim og tempstigning to dager etter den litt sterkere el-testen... Kommer nok ikke til å bruke disse mer tror jeg...

Skrevet

Hei.

De fungerte helt fint for meg....var veldig fornøyd med de testene...

:)

Skrevet

Jeg synes også de fungerer bra. Men husk å ta de på ettermiddagen ca mellom 15 og 18. Da blir det best resultat. Lykke til :-)

Skrevet

Mine tester ble også bare sterkere rundt el, ikke helt positive. Men jeg kunne se forskjell ja.

Skrevet

Hei!

Det var jammen godt å høre at det er flere som strever med de testene der! Jeg har heller ikke fått ordentlig positiv strek, og skulle hatt EL på onsdag i denne uken. Pleier å være veldig regelmessig, og alle tegn på EL var der, men altså ingen strek (og fortsatt ingen strek!)

Men, vet dere om graviditetstestene derfra da er like ømfintlige? Hvilke er i så fall best?

Skrevet

Hmmm, jeg skal prøve eggløsningstestene derfra i en 7dagersperiode fra ca onsdag...Lurer på hva de viser hos meg. Har også kjøpt graviditetstester derfra...jaja, satser på sex annenhver dag og oftere ca da jeg tror el er. De testene jeg har kjøpt er stimmel. Er det de dere og så har strevd me? Vet d finnes staver og..

Skrevet

Hei!!!Så godt å høre om dere andre som sliter med de testene...har testet flere ganger om dagen i det siste pga. at jeg skulle ha el rundt igår...pleier ikke merke så mye annet en at jeg får el slim..kom ikke så mye denne gangen men...Første gangen jeg testet så jeg ikke noe anntydning til strek,men har blitt litt sterkere for hver dag nå..igår var den ganske sterk,men idag er den som de andre dagene begynnt å bli svakere...!!!Blir så stressa når de skriver at den kun er positiv hvis du har like sterk strek som kontroll streken...

Skrevet

Graviditetstestene fungerer bra, om enn noe tregt... Tar 2-3 minutter (opptil 5 har jeg hørt, men aldri mer enn 3 for meg..) før det kommer frem noe resultat selv om du har bra med hcg i kroppen. Men det kommer i allefall! Anbelfaler og ikke se på den på 5 minutter etter at du har testa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...