Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Er det bare jeg som kjenner flere jenter som jeg ikke noen gang kan se for meg skal bli mamma? Har f.eks. ei venninne som savner barn. Hun har ingen mann så er jo ikke som om det blir noe mage på henne med det første. Hun klarer ikke å ha langvarige forhold, har psykiske problem og jeg føler rett og slett bare at hun ikke kommer til å bli en god mamma. Hun vil ha baby, men har nå aldri viet mine barn en tanke. Hun er jo ellers snill, så den gang hun skal bli mor så håper jeg hun vil forandre seg totalt. Nå er det bare fest og fyll. Er det slik i deres vennegjeng også?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 selvom man ikke vier andres barn så mye oppmerksomhet så betyr det ikke at man kan bli en god mor. jeg er ikke så fryktelig interresert i andre sine unger selv jeg men jeg synes jeg er en god mor fordet. og er nok mange som tenkte hjelpes meg når jeg ble gravid ja.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jada jeg har venninner som jeg ikke kan tenke meg som mødrer. Enkelte av dem har selv sagt at de IKKE vil ha barn, selv om de er i fast forhold. Og begge er enige om at de ikke ønsker barn. Det må jeg si at det er litt utrolig, men respekterer dem for det.
På vei igjen <3 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jeg har det også sånn. En venninne som ikke er så snill mot dyrene sine, og som behandler mannen sin som et barn. Håper virkelig hun endrer seg når hun en gang blir mamma....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå