Gå til innhold

Dette må dere gjerne krangle om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan det ha seg at noen nick står på lista over de mest aktive brukerne, eller dem som har startet flest tråder, men man kan ikke finne et eneste innlegg de har svart på eller startet?

Blir de registrert med nick også når de krysser av i anonymboksen?

Da er man i tilfelle avslørt dersom man poster en hel masse innlegg som anonym...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også lurt på... Men jeg har aldri sjekket samtlige forum her inne. Når jeg lå høyt oppe på aktiv bruker-lista, så var jeg mest aktiv på skravle, 2.trim og navnedebatten. Kunne jo svare på ti spørsmål på navnedebatten på få minutter, og da er det ikke rart at det blir registrert som aktiv :o)

Når det var sagt, så bryr jeg meg lite om de anonyme(de som snakker dritt). Jeg overser de ganske glatt, og lar meg sjelden provosere.

Skrevet

hva skjer når man blir "avslørt" som en anonym poster da? hehe.. kommer bim-politiet?

Skrevet

hvordan finner dere ut hvem som har vært mest aktive brukere???

har lenge lurt på dette...

Skrevet

Hehe ja da kommer BIM-politiet med pekefingeren.

Et triks for aa ikke vaere paa den lista; skift nicket ditt ofte!!

Skrevet

Klart vi gjør. (Regner nå med at jeg blir regner som Bim-politi, uten at jeg kan huske å ha bestått høydekravet.)

Vet ikke hvor godt dere har fulgt med, men vi har ikke noe liv. Har ikke noe annet å gjøre.

Jeg ble litt fasinert av at jeg så nick jeg ikke synes å ha sett, så søkte jeg på nicket, fikk opp innlegg, men da jeg kikket på dem var ikke nicket representert der.

Det var litt underlig. Spesielt siden det er en god del mekring om det samme hele tiden her inne...

Skrevet

JA, innleggene man legger inn som anonym blir tatt med i tellinga til den flest innlegg lista...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...