Gå til innhold

jan thomas på senkveld...


Anbefalte innlegg

Skrevet

han angrer da..

 

men hallo..mannen er jo drit sexy :DD

utseendemessig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sett på mannen en skikkeli manne mann holdning og gi han til meg..:PPP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gud han er så teit. haha. jaja, bra han skjønte hvor teit han var da.

 

 

Skrevet

Jan Thomas er homo...

Hva har han lagt seg flat for? Jeg har en mann som styrer fjærnkontrollen i kveld, så her er det discovery for alle penga...

Skrevet

teit ja,men hot :DDD

 

Skrevet

Hjelpe meg han har høye øyenbryn og stram panne til å være så gammel!!!!

Skrevet

ja vet han er homo da..:P

la seg flat for at han sa at damene ikke skulle amme ,for det ødela puppene.

Skrevet

sikkert full i botox ;)

Skrevet

hjelpe meg, jeg tror han har botox. hahahaah.

 

nej han er ikke hot. hehe.

Skrevet

ja der må det vere påfyll med botox hver uke!

 

Men ja, dæven han er HOT!

 

hmm... bra han la seg flat da.. for ja, det er best å holde kjeft om slike ting!

Skrevet

Hot????

Faen ikke mye hot den fyren der....pjuk!

Skrevet

Fornuftig gjort av han og legge seg flat ja:)

Han er virkelig HOT ja,skulle bare vært hetero og skikkelig mannemann.;)

Skrevet

synes dere at 3 lag med brunkrem og mascara er sikkelig mannemann? jøss. ehhehe

 

 

morsomt utsagn fra kjendisbok-forfatteren... ja, han kan jo bare fortsette med tanketomme utsagn så stiger han i gradene.

 

 

Skrevet

neeeei,han skulle VERT mer mannemann :))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...