☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 han angrer da.. men hallo..mannen er jo drit sexy :DD utseendemessig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sett på mannen en skikkeli manne mann holdning og gi han til meg..:PPP
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 gud han er så teit. haha. jaja, bra han skjønte hvor teit han var da.
På vei igjen <3 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jan Thomas er homo... Hva har han lagt seg flat for? Jeg har en mann som styrer fjærnkontrollen i kveld, så her er det discovery for alle penga...
Gulosten™ Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hjelpe meg han har høye øyenbryn og stram panne til å være så gammel!!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 ja vet han er homo da.. la seg flat for at han sa at damene ikke skulle amme ,for det ødela puppene.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 hjelpe meg, jeg tror han har botox. hahahaah. nej han er ikke hot. hehe.
strekkmerketrollet Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 ja der må det vere påfyll med botox hver uke! Men ja, dæven han er HOT! hmm... bra han la seg flat da.. for ja, det er best å holde kjeft om slike ting!
Tomine is my star Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Hot???? Faen ikke mye hot den fyren der....pjuk!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 Fornuftig gjort av han og legge seg flat ja:) Han er virkelig HOT ja,skulle bare vært hetero og skikkelig mannemann.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 synes dere at 3 lag med brunkrem og mascara er sikkelig mannemann? jøss. ehhehe morsomt utsagn fra kjendisbok-forfatteren... ja, han kan jo bare fortsette med tanketomme utsagn så stiger han i gradene.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2007 neeeei,han skulle VERT mer mannemann )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå