Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 I dag var første gang snuppa la seg uten kveldspupp. De siste dagene har hun bare tullet og bitt meg når jeg har gitt henne kveldspupp så jeg tok en sjefsavgjørelse og kuttet den ut. Gikk kjempefint, tok kveldsstellet som vanlig, pusset tennene hennes på badet. La henne i senga, sang for henne og så var det natta. Ingen protester!! Kjempelettet men samtidig litt trist! Hun er jo bare 8mnd, men hun har valgt det selv og jeg har ikke lyst til å tvinge henne for så å avvenne henne om noen måneder. Men, er det fint mulig å bare amme om morningen? Og får de i seg noe særlig "godsaker" da? Tenker på antistoffer og slikt.
Piruett Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Min baby begynte å bli mindre interessert i pupp fra ca 9 mnd. Masse tull, spesielt på kvelden før hun legger seg. Så nå ammer jeg kun etter de 2 duppene på dagen, om hun vil ha, og så er hun veldig sulten og villig kl 6 på morgenen. Nå får hun flaske på kvelden istedet. Drikker alt fra 20 ml til 1 dl Vet ikke hva som er riktig jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå