Gå til innhold

Ang. overtdisvurdering..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på overtidsvurdering på sykehuset neste uke.. (hvis ikke snuppa plutselig finner ut at hun vil komme ut da.. hehe:D ) Noen som vet hva de gjør da? Tar de ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CTG som du sitter med ca 30 min, også blir det UL hvor de måler ,ser ettr fostervann, også blir det innvendig undersøkelse ,skjekker åpning og modning.

hvor langt over tiden er du??jeg er på dag 8 idag og var på kontroll idagskal tilbake på mandg:

Lykke til

Skrevet

hei:)

er 4 dager over idag, og skal på sykehuet neste onsdag. Var hos jm idag og var ikke noe modning eller åpning så hun trodde ikke det kom til å sje noe med det første..

lykke til til deg og:)

Skrevet

skjønner, da har du litt tid på deg å moden deg og få litt åpning, det er bedre at du har det når du kommer på overtidskontroll, har mye å si i forhold om når og om de setter deg i gang og alt det som følger med,jeg var der idag som sagt hadde 1cm åpning og var moden "nok" til å bli satt i gang, så det er ikke så altfor mye åpning eller modning,skal tilabke på mandg på ny kontroll også blir jeg mest sannsynelig satt i gang på tirsd/onsdg men det er fordi jeg gråt så mye (er egentlig ganske nervøs) så hun så jeg er ganske engstelig og redd MEN hadde jeg ikke gitt inntryk av det så ville de ikke gjort noe før i slutten av neste uke så ha det i bakhode sånn i forhold til om du vil bli satt i gang eller om du synes det er ok å gå helt til det kommer av seg selv:)

Skrevet

må bare få kommentere det ang modning og åpning... Med min første var jeg på kontroll 12 dager over termin, og dommen var: helt umoden, og ingen åpning.. Skikkelig nedtur kan man si.. 1,5 døgn senere startet riene!! Så det KAN skje noe i løpet av helgen :) Lykke til!! :)

Skrevet

takk for svar:)

åå.. får håpe det skjer noe snart da! er så innstilt på at det ikke kommer til å skje noe nå, at hvis det gjør det så kommer jeg sikkert til å få sjokk.. hehehe:)

Skrevet

hehe, I know! :) Var sikker på at jeg kom til å bli satt igang med førstemann, men jammen våkna jeg på natta med rier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...