Gå til innhold

Kryper deres søte små?


aa11bb22

Anbefalte innlegg

Mi jente på 7 mnd. er ikke særlig interessert i å ligge på magen, og det ser ikke ut som hun har tenkt å krype med det første. Hun ruller dessuten bare fra ryggen til magen. Føler hun er veldig sein med det fysiske utviklingen. Hvordan er det med deres søte små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sarah vil ikke ligge på ryggen mer hun, Har ikke gjort det siden hun var rundt 5,5 mnd. På halvt årsdagen sin begynte hun å ake seg bortover, så nå gjør hun det hele tiden. Veldig gøy. Men kryper gjør hun ikke ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius ble 6mnd sist uke. Han ruller over på magen og tilbake, skikkelig propell. Han begynte for 2uker siden med å få rompa i været og beina innunder seg. Åler seg frem på et vis, men bare på enkle underlag der han får tak.

 

Tror ikke du skal sammenligne for mye og synes hun er "sen"

Noen babyer er født for tidlig og andre på overtid, så det kan jo også spille inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebroren her er på samme nivå med din aa11bb22

 

Han drar seg rundt sin egen akse,kan komme litt bakover,men det er lite.

Vil ikke ligge på ryggen,men storkoser seg på magen.

Ruller da heller seg ikke tilbake fra rygg til mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,min lille tass har krabbet i 3 uker nå,nå har han beygunt å reise seg og står og holder seg i bordkanten,puffen.lekegrind,i sengen osv.Styrer fryktelig mye at han vil stå.Er ganske slitsomt,for må jo selfølgelig stå gak han så han ikke deise hodet i parketten.

Førstemann gikk da han var 11 mnder,og det var for tidlig syns jeg.De slår seg så lett hele tiden,stakkars!det med utvikling er så individuelt og spiller egentlig ingen rolle..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til ei jeg kjenner beveget seg nesten ikke i det hele tatt før han ble nesten 11 mnd. men da gikk det for også. på litt over en mnd lærte han å sitte aleine, krabbe og gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

 

Emil har virkelig fulgt boka tror jeg, han snudde seg fra rygg til mage 4 mnd, ålte seg med å skuffe en arm under magen 5 mnd, begge armene 6 mnd og straks 7 mnd nå og krabber alt fra 5-10 "skritt" av gangen.. Månedsgutten min detta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har begynt å dra seg fremover ja. Ruller over dørstokkene, drar seg frem etter armene, så nå må han passes på kontinuerlig, hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja guri malla!!og det går så fort nå at det bare var å kjøpe lekegrind og sette sikringer på kontakter og dører og skuffer over hele huset.

sa bare PANG her en dag og så fikk hun skikkelig teken på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke enda, men kjapp åling og er oppe og står på alle fire for å teste. Hun drar seg opp og sitter på kne ved vegger, bord og lekekasser- fisket ned en fjernkontoll fra bordet i dag...måtte le...spørs om duker og pynt må vike snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hun skubber seg kun bakover og rundt sin egen akse. Ligger mest og "flyr" og håper vel hun skal lette en vakker dag. I går begynte hun å løfte opp rumpen, så kanskje det er noe på gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...