Gå til innhold

Da var det slutt på kveldsamminga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, da har jeg startet ny rutine for Camilla. Hun har ikke vært særlig interresert i kveldspuppen de siste dagene, så jeg tok en sjefsavgjørelse og kuttet den rett og slett ut :-)

Ga henne maisgrøt av 140ml mme + ca 30 mme til grøten. Tok kveldsstellet som normalt, men pussa tennene på badet (har pleid å gjøre det etter amminga på sengekanten)

La henne ned i senga, sang de vanlige sangene for henne og så var det natta. Har gått kjempefint så langt :-)

Om dette fortsetter så blir jo det myyye bedre for både pappa og andre å legge henne når jeg ikke er hjemme. Men synes også det er litt trist jeg da! Så nå gjenstår det jo bare å se hvor lenge hun vil ha morgenpupp da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan skjønne at det er litt rart ja... Både trist og litt greitt antar jeg. Da er jo du plutselig fri til å ta en ettermiddag/kveld for deg selv.

Alt går så fort, og de blir så fort store. Men heldigvis trenger de oss en stund til ;-)

Skrevet

Skjønner godt at det er trist, husker hvor trist jeg var da vesla ikke ville ha pupp. Det er vel ikke noe lettere for deg nå, man føler seg jo unektelig litt avvist. Men de er jo så bestemte disse små. Gikk det greit å gi henne mme?

Hun får jo masse antistoffer av det lille hun får da, det er i mer konsentrerte mengder når det bare er en eller to ganger om dagen. Men det er akkurat like mye som før (leste mye om det når jeg lurte på om jeg skulle slutte pumpinga i sin tid). Så det er bare å fortsette med morgenamming så lenge dere begge vil :-)

Skrevet

Kan godt skjønne det er litt trist ja. Men på den andre siden gir det jo frihet da. Flott at hun tar det så fint også.

Skrevet

Skjønner godt at dette er litt trist og kanskje litt tidligere enn man hadde sett for seg? Men det beste er jo om de gjør det selv og naturlig, så slipper man en tøff avvenningsperiode.

Camilla er jo så flink til å spise annet, så hun får nok i seg det hun skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...