mamma30.06.07 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Synes jenta vår på 4.5 mnd spiser så lite for tiden... Idag spiste hun : Hun sover godt hele natten og får da pupp i 8-9 tiden om morgenen. Kl. 11 spiser hun en liten introduksjons porsjon med grøt 4 - 5 ts. før hun drikker ca 60ml mm, Så spiste hun 200 ml. kl 14 og 200 ml kl. 17.30, men når vi skulle legge henne i kveld vrei hun seg bare og lo og gliste men ville ikke spise mer enn ca 60 ml. til vanlig spiser hun ca 200 da også. Hva synes dere om dette???? Får hun for lite..... Hva spiser deres små på denne alderen..
lillegull:) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 jeg tror ikk edu skal bekymre deg sålenge hun er i godt humør og frisk ellers:) de tar jo det de vil ha og er de sultne så sier de klart i fra..hehe:) følg med litt og se det an.. synes du hun er slapp eller noe så kan du jo ringe lge eller hs å høre litt hva de mener:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Enig med lillegull over her... Har vært litt bekymret for vår 3.5mnd gamle gutt også når det gjelder mat, men han vokser fint og er blid og glad og sover ikke mer enn vanlig, så kan hende han bare er inne i en periode hvor han ikke trenger så mye mat lenger... Så lenge han er frisk og rask bekymrer jeg meg ikke, men skal på 3 mnd-kontroll til mandag og da skal jeg spørre litt mer ang dette med matmengde. Mener og tror at de er såpass "store" nå at de er veldig bestemte på om de er sultne og vil ha mat eller ikke...
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg har fullammet fram til 4 måneder. Datteren min er nå snart 10 måneder, får nå grøt morgen og kveld, brødskrive til lunsj, middag, og pupp da hun vil. Siden jeg aldri har gitt mme, og derfor ikke vet hvor mye melk hun har fått i seg ved måltidene, er det vanskelig for meg å svare på om det du beskriver er lite. Men uansett: dattera mi har spist lite i perioder hun også, spesielt hvis hun har vært litt syk (snørrete, feber, tenner...) Men er du usikker, kunne du jo tatt en tur på helsestasjonen å veie henne, så du vet at hun i alle fall ikke går ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå