Gå til innhold

Lite taktisk av butikkdamen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett etter en liten dress el.l. til mini i lange tider.. I morgen skal vi ta julebilde, og fremdeles ingen penklær. Jeg gikk derfor til en litt mer Upscale (dyr) plass, for de måtte jo bare ha.. Neida.

Jeg spurte damen som jobbet der om de hadde. Hun så bare nedlatende på meg, sikkert fordi jeg gikk i jeans og hettegenser, og bare lo.. "Ingen vil da kle en baby i dress", svart hun. Neida, for det var derfor jeg spurte!

Jaja, jeg kan ta med meg de norske oljepengene et annet sted jeg, ikkeno problem. Håper kjerringa jobber med resultatlønn.. muhahaha

*aldri mer inn på den butikken*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er mini?

Skrevet

Uff, bor du i Bergen ?

Jeg har to dresser i 2 og 3 år om du vil låne..

Med skjorter og slips til.

Se bildene mine..

Skrevet

Var dette i Oslo eller? Kan i så fall tenke meg en butikkjede som kan finne på og oppføre seg sånn. Har ikke direkte selv opplevd det, men hørt flere som ikke får den service alle har krav på, fordi de ikke kler seg "rikt" nok! Idioter. Det er jo flere kunder blant den vanlige mannen i gata, enn blant de litt bedre stilte... Snakk om dårlig dømmekraft!

Skrevet

Min gutt var 4måneder i fjord. Da fikk han en sparkebukse sak som var en dress i velur (dårlig til å forklare) Utrolig søt. Tipper det er kjøpt på refleks eller noe i den duren.

Skrevet

Nope, det var ikke det :-)

Men opplevde det samme på et parfymeri i trondheim. Da ble jeg så provosert at jeg handlet en hel masse, bare for å vise kjerringa (hihi) at man kan faktisk ha penger fordi om man ikke er kledd i drakt fra Dior. Pøh

Skrevet

på H&M har de dresser til små gutter,sort/hvit stripete bukse og vest..skikkelig stilig,,,hadde det til lillegutt ifjor,men da var den i blå...

koster 129 kr...

Skrevet

Åh, jeg har et sånt hat/elsk forhold til sånne butikker jeg...

Når jeg shopper ser jeg veldig ofte ut som en dass, men har til gjengjeld med meg gullkortet for å si det sånn...

Det er så ubeskrivelig deilig feks på Paleet, hvor det er lett å se fra butikk til butikk. Blir behandlet som dritt i den ene for så å labbe ut av butikken ved siden av med flere fulle poser. Og SMILE pent;)

Og ofte holder det med holdning, uavhengig av antrekk... Jeg kan være like "snotnosed" som dem jeg, ittno problem. Og da vrir jeg gjerne om og er skikkelig ufordragelig også:P Ææææsj.

Men til poenget ditt. Møkkakjerring, møkkabutikk.

Lykke til med anskaffelse av dress til poden.

Skrevet

jeg tror du og jeg har et par fellestrekk, tillab :-p

Skrevet

Jeg har vel i grunnen gitt opp det med antrekket, siden vi skal til fotografen om kun få timer, men synes uansett at det var rimelig teit av den dama. Tapte en del der ja.. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...