3b@rnsmor-30* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 har sett ett bilde en gang.. har så vidt begynt å lage dette... skal gi den bort i dåpsgave på søndag...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 bleiekake!???????? hehe... nå ble jeg nysjgerrig i hvertfall... )) *jeg og vil seeeeeeee*
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 det er bleier som rulles sammen og stables som en kransekake. skikkelig kult!!!
Mmmmmammman Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Maaange bilder på ebay, men har aldri sett oppskrift på hvordan man lager det..
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 fant dette: http://pic6.piczo.com/vossatause/?g=45491417
Avisa Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 http://www.barnimagen.com/index.php/content/view/imageingallery/502563
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 datt fort langt ned denne... flere med bilde??
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 hehe... så artig da! )) aldri hørt om det jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå