Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Tragisk at det ble gjort på den måten! Siden ikke telenor-stemmene gjaldt, burde de slettet ALLE meldingene som hadde kommet inn til da, og begynt forfra igjen... Skikkelig urettferdig, det blir jo ikke riktig uansett da... Heldigvis ligger jeg kanskje og føder neste fredag, så jeg slipper å se Kim-Rune synge country... Grøss...!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 hæ??? vart ikkje alle stemmene registrert??? det er IKKJE rettferdig visst dette er tilfelle.... uff,ja kim-rune synger ikkje noke sælig pent...:S
Erisa* Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Det var på tide Linnea gikk ut, spør du meg, selv om hun sang mye bedre enn Timian i dag.. men dumt det med stemmene, altså!
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Alle stemmene fra de med telenor kom ikke frem og det sa de ikke før resultat-sendingen begynte, så uansett hvem som hadde røket, så er jo det umulig at det er rettferdig...utrolig dårlig!
Smånetta 14.mai Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Men du... du trenger jo ikke gå så drastisk til verks som å føde, da. Kan jo bare skifte kanal eller ikke se på tv.
Dægern døtte Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Linnea hadde uansett ikke vunnet idol, til det var hun altfor dårlig. Like greit at hun røk ut nå. Liten vits å spekulere i det syntes nå jeg...
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 ja, linnea er drit dårlig. jeg skulle stemme på hun linda. men så gikk ikke det an å sende mld.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Kan godt hende hun hadde røket uansett, men synes det er kjip måte å kjøre et sånt program på når det blir gjort på en sånn urettferdig måte, det er det eneste... Det må jo gjøres rettferdig...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Hun skulle aldri ha vært med i de 24 beste. Ja, hun har særpreg (er så lei det ordet!) i stemma når hun snakkesynger, men hun kan jo ikke synge ordentlig. Jeg blei flau på hennes vegne på discokvelden!:-/ Timian skulle heller aldri ha kommet videre, men når han først var blant de 10 beste så skulle han ha røket ut da han skamfarte Yesterday!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Gjett om han ødela Yesterday ja... fy faen så flau jeg var rett og slett!!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 lurer på hvor særpreget til linnea var hen jeg... også grundig lei det ordet... enda godt hun gikk ut... da kan man se på idol igjen kim rune er det han kurt fyren??? syntes han er skikkelig skjønn jeg... kosebamse.. hehe og selvfølgelig flink til å synge... men jeg tror seriøst at lyden i studioet og gjennom tv skjermen er to vidt forskjellige ting... eller hva tror dere?
murmel1 Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Det var vel ikke noe mer urettferdig for Linnea enn for de andre. Det er jo ikke bare de som stemte på henne som hadde telenor.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Altså...jenta hadde ryki ut uansett. Hun kan jo ikke synge!! Hun burde ryki ut for lenge siden. Men det er sikkert rettferdig, ellers ville de ikke gjennomført det.
Maja☆ Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Så fint å høre at det er flere enn meg som synes hu linnea er dårlig.
nr 6 på vei Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Linnea sang mye bedre på den versjonen hun sang etter at hun var sendt ut..................... Uansett om man mener hun sang dårlig eller ikke, Timian er desidert værst.....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 litt tilfeldig da såfall. men herrugud,hun kunne bare dyttet i proppen når hun kom på det... bare glad til jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå