Gå til innhold

Heldige meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om drømmejobben!! Er kjempe glad, me veldig spent og. Det ligg mykje utfordring og masse eg ikkje har vore borti før. Jammen litt skummelt og. Nesten som å begynne i første klasse igjen!!

Har vore mykje heime med barna, så det blir litt kjekt å tenkje på anna og. Blir nemlig mykje meir vekke frå dei, men heldigvis har dei ein flott pappa. Han skal no vere meir heime med dei :)

Nokon som har erfaring å dele med meg?!

Off, dette er spannande.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt jobb med 50% reising. Ville ikke gjort det nå som jeg har barn..........helt greit som singel eller samboende. Men prøv. har ei veninne som er flyvertinne. borte 3 dager i slengen. synes det er topp.

men hun er typen som har 13 dager langfri og sender barna i barnehage alle dagene og påkrever at mannen står opp en av helgedagene.

Skrevet

Blir egentlig ikkje såå mykje vekke. Drar heimifrå kl kvart over sju, og heime kl fire. Er jo vanlig jobb for mange, men vi har hatt det fint. Har jobba 80% turnus, så mykje fri på dagtid med barna. Men gamle jobben er ikkje så veldig utfordrande, derfor vil eg prøve noko nytt. Trur eg kjem til å ta barna meir helgane, for då har eg jo sava dei masse i veka:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...