Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hadde dere latt være å drikke alkohol da?
Truseprinsesse Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Nei. Kos deg du, men du trenger jo ikke ta helt av.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde holdt meg unna alkohol da for å være på den sikre siden. Men jeg drikker skjelden eller også. Har ikke rørt alkohol siden jeg sluttet med prevansjon. Men er litt annerledes for de som har vært lenger i gamet enn det jeg har vært. Gjør det du føler er mest riktig for deg selv
Aget Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Nei, lev som normalt, ikke tenk for mye.da blir det bare stress!! kos deg! Det er jo Jul snart:) Klem
purple Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Hei Lev som du pleier. Nyt alkohol om du ønsker det. Man kan ikke sette livet på vent selv om man har eggløsning. Det er når man har blitt gravid man kan ta forhåndsregler.
VilJegVil? Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Absulutt ikke. Barnet tar da ikke skade av at du var påvirket under unnfangelsen... Tenk på hvor mange "julebordbarn" det finnes da ; ) Eller bryllupsreise barn.... Jeg har vært frisk og rask hele livet, men tro meg.. den uken jeg ble unnfanget var ikke den roligste i mors liv ; ) Ferie i utlandet og kjempe fest hele uken... Men hva føler du selv ??? Men får du følelsen av å være gravid så drikker man ikke på julebord.. da ar manen blodprøve først.. Det skal jeg , hehe
Mummimamma:-) Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg ville ha tatt meg noen glass jeg - mange barn som er unnfanget medd promille:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå