Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var ikke for tidlig akkurat;o)

Skrevet

halleluja..............rettferdigheten lenge leve. dama er jo totalt tonedøv..........

Skrevet

Til dere som sier at Linnea er tonedøv, og dårlig til å synge osv.... dere kan UMULIG ha noe som helst peiling på musikk!! altså jeg skal være enig i at hun kanskje ikke passer inn i konseptet idol men hun er jo RÅBRA på sitt eget!!!!

Skrevet

det syns ikke jeg,men jeg har heller aldri sagt jeg har peil på musikk..:)

Skrevet

Det er de som synes at Alesandro Fuentes er flink også. En mer monoton og kjedelig stemme skal man lete lenge etter......Huff.

Skrevet

nei skjønner!! og det har du nok heller ikke, om du synes hun er så dårlig!!!;)....... altså jeg er ikke irritert eller noe, men jeg bare MÅTTE si det!! for hun har en utrolig stemme!

Skrevet

neinei,det er jo delte meninger om hva folk syns om forskjellige ting,noen mener hun er flink, andre ikke..

men syns egentlig ikke man kan bedømme om noen har øre for muskk basert på hva man syns om henne..

Skrevet

Har mellomfag i musikk, og har holdt på med musikk hele livet ...

hun synger DÅRLIG! Vibratoen har hun ikke kontroll på, den høres bare ut som at hun er nervøs og har liten kontroll på stemmen.

Dessuten har hun sunget falskt på hver eneste opptreden. (Flere der som synger falskt, men hun og Timian er jo helt ekstreme.) Synes det er dårlig at dommerne pirker så lite på intonasjon (evnen til å høre om du synger rent eller ei). Og det var vel noe i det Morten Harket sa ... hun må lære å få kontroll på stemmen og pusten sin for å få best mulig klang!

Så, jeg har peil på musikk ... men synes allikevel ikke at hun var flink i det heletatt!

Godt vi alle er forskjellige!

Skrevet

Er enig med deg littlebaby, i at hun har en bra stemme på sitt eget, hun har veldig særpreg og er lett å kjenne igjen.

MEN hun har ikke kontroll på stemmen sin i det hele tatt, ihvertfall ikke på de sangene hun har sunget i Idol (som ikke er sine egne.) Får en følelse av at noen har tatt masse forskjellige toner og puttet dem i et glass og bare driver og rister på det sånn at det kommer en eller annen form for sang ut. Tonene bare flyr hit og dit. Ikke bra.

Det er så utrolig mange som har vært på audition, og fått høre at de har kjempebra stemme, men er for ung foreløpig, nettopp fordi de ikke har kontroll på stemmen sin. Linnea burde definitivt vært en av dem.

Men det blir også feil å si at man ikke har peiling på musikk, "fordi hun har en utrolig stemme!" Akkurat det er vel en smakssak. Jeg syns ikke hun har en utrolig stemme i det hele tatt. Særpreg? Ja definitivt, men utrolig? Absolutt ikke. Liker ikke stemmen hennes, og det er en smakssak.

Skrevet

godt sagt monajenten...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...