Gå til innhold

Oppmerksomhetssyk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig å være sammen med verdens herligste dame som snart blir 40 år ung, ni år eldre enn meg. Hun er det beste som har skjedd meg og jeg er hodestups forelsket.

Vi har vært sammen i snart 7 mnd. Et flott forhold. Synes derimot det var ltt vanskelig da jeg tidlig i forholdet fikk vite at hun regelmessig dro til Danmark for kunstig befruktning. Jeg hadde ikke tenkt så mye på barn og så jeg trengte tid. Turene over til Danmark ga ingen resultat.Noe som falt henne tungt for hjertet

Har hele tiden følt det har vært mye fokus rundt graviditet og har hatt dette i bakhodet hele tiden.

En mandag i september trådte undertegnede til. Resultatet;To skulle bli til tre. Skrekkblanet fryd er vel det riktige ordet for de første par ukene.Jeg har siden den tid vært med på en følelsesmessig berg-og-dalbane. Til tider er det sikkert jeg som virker hormonell.

Jeg føler at vi ikke har hatt nok tid sammen bare oss to, og at det har gått litt fort i svingene.Jeg har dessuten vært veldig nysgjerrig på hennes fortid, følt sjalusi ovenfor x'er.

Jeg frykter at nå som kjæresten min har blitt gravid er det ikke lengere bruk for meg.(Litt satt på spissen) Jeg er mao redd for å bli glemt. (Ja, jeg er klar over at barn krever sitt og at man må gi avkall på mye oppmerksomhet.)

Vi er nå i 9. uke. Jeg vet at kjæresten min har det tøft.(Selv om jeg synes hun ser uforskammet bra ut) Skjønner at min vakre kjæresten ikke har noe særlig overskudd med hormoner som koker i kroppen hennes. Kronisk trøtt, veldig kvalm etc. Mener jeg er empatisk og støttende.

Jeg har merket at kjæresten min berører meg mye midre enn før. Tar aldri initiativ til sex lengere.Dette føles utrolig sårende.Føler meg avvist. (Blir til og med sjalu på katten hennes

Prøver til stadighet å få bekreftelser på at hun er glad i meg og har lyst på meg. Noe hun bekrefter, men jeg lar meg ikke overbevise.

Jeg har dessuten i litt for stor grad evnen til å diskutere private anliggende, blant annet hennes fortid. Dårlig timing..., men klarer ikke å la det ligge. "Hakk i plata".

Føler at jeg ikke får snakket åpent med kjæresten min. Noe som har ført til krangling og gråt. Det siste jeg vil er å være destruktiv, men jeg føler at jeg ikke blir hørt og ikke får tilstrekkelig med oppmerksomhet.

Jeg frykter ikke å få barn, tror jeg, men å bli "avvist" av kjæresten min. Redd for at forholdet skal gå i vasken.

Kan noen vennligst fortelle meg at dette er "normale" følelser eller er jeg bare en stor egoistisk mannebaby (som lider av peter pan syndromet)? Glad i deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips til deg er å la fortiden ligge. Det som har skjedd før har skjedd før og bør ligge der det tilhører. Nemlig i fortiden. Det at hun ikke orker sex er helt normalt. Jeg har ikke orket å kysse kjæresten min på to mnd, men det er ikke fordi jeg ikke er glad i han. Rett og slett fordi jeg er dårlig.

Du høres ut som en veldig følsom mann, noe som er positivt. Men akkurat nå bør du vente med å ta opp ting til etter hormonene hennes har lagt seg.

Også må du ikke tro at du er overflødig selv om dere skal få barn. Et barn vil føre dere nærmere. Hvis ikke du ødelegger forholdet med unødvendige krangler.

Lykke til

Skrevet

Enig med det hun oppfor har svart!

Jeg mener at du bør prøve å la henne få rom nå en god stund frem over:prøv å ikke vær så følsom og tenk hvor mye dette med kunstig befruktning har kostet henne av energi og følelser.

Hun har mye å tenke på for tiden.Kansje du også har det men vær sterk for henne og ta vare på henne som om hun er en dronning som bærer ditt barn:=)

Hun har nok noen tanker om hva du vil føle for barnet og hvilken rolle du skal ha i livet dems fremover

Hvis du elsker henne så ta tiden nå og dyrk forholdet

Siste hun trenger nå er mas

Hun har nok å tenke på

Lykke til

Skrevet

HEI HEI HEI!!!! Nå må du bremse opp litt.

Grunnen til at hun ikke tar initiativ til sex og ellers ikke berører deg er fordi hun er KVALM! Ingen har lyst på sex eller noe særlig kroppskontakt når de er kvalme. Men hvis du har lyst til å miste denne flotte dama di, så er det jo bare å kjøre på. Det var slik min eksmann mistet meg. Jeg var følelsesmessig over ham før ungen ble født.

Ikke smart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...