nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 eller er han rett og slett frekk. Så foresten et intervju med camilla harket. Tror han er en særing å være sammen med.............
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2007 bare jeg som synes han er æsj
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes også han er æsj!!! Synes han rett og slett virker litt glatt og klysete. Han har like mye sjarm som ei tom ketsjupflaske;)
Dotten Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Tror ikke han prøver å være kul. Han er jo litt kul da. Må vel ikke være fjortis for å være kul?? F.eks. Timian i mine øyne er ikke kul. Kun er fjortis. Men tror nok alderen til den som ser, avgjør en del i den saken ja he,he. Om Morten er en særing å være sammen med, er en helt annen sak. Ingen kjendis er som man får inntrykk av via film, scene osv. Man lager seg bilder av folk, men i virkeligheten er de noen helt andre. Mange eksempler på det fra Hollywood f.eks......!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå