Gå til innhold

angående arbeidsledighetstrygd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle søke på d da, ettersom jeg var arbeidsledig i noen dager ( må jo snylte staten for det en kan ikke sant?)

Har tre avleggere fra snart 8 til 1, så jeg anser jo meg jo ikke som så veldig flyttbar (dessuten hadde jeg jo fått jobb på dagen i oslo, er førskolelærer) Anyway, jeg skrev på søknaden at jeg ikke ville ta jobb hvor som helst, og ikke under 100 %, og fikk faan meg avslag!!!!!!!!!!!

(det spiller ikke noen rolle) Men skal man virkelig kunne flytte hvor som helst uansett huslån, barn , skoler osv?

synes dette hørtes merkelig ut! Hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der skal du selvfølgelig skrive ja! og selvfølgelig flytter de deg ikke =)

Skrevet

Må ikke være ærlig, vet du! Det står ganske klart på det skjemaet at man skal ha meget gode grunner for å kunne krysse av på nei på noen av de spørsmålene.

Man må i utgangspunktet være villig til å flytte hvor som helst, og må også være villig til å ta hvor store stillinger som helst. Men du ville aldri blitt tvunget til å flytte når du har en på ett år, tror jeg. Og så firkanta som mange skal ha det til at de er, er de ikke. Dessuten kommer de aldri med noen jobber likevel, så ikke noe å bekymre seg for sånn sett.

Skrevet

Hvorfor i f*** kunne de ikke opplyse meg om det da? Byråkratiet suger altså

Skrevet

Det har de ikke lov til... da motsier de seg jo selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...