Gå til innhold

Hallo

På vei igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere om meg? Hadde eggløsning ca for en ukes tid siden, i dag fikk jeg plutselig veldig vondt nederst og midterst i magen med masse luft, dette gikk over etter ca nå tar jeg sikkert litt i men en halvtimes tid...har også ømme bryster, venter mensen i morgen, kan legge til at mensen min har en syklus som er over 30 dager fordi jeg går på en medisin som gjør at mensen min siste tiden har vært 1 uke og 2 på overtid...tror dere jeg er gravid? at det var festesmerter jeg kjente?? HÅper det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å vite..men du kan jo kanskje vente noen dager, se om mensen kommer og hvis den ikke gjør det ta en test:)

Skrevet

Enten gravid eller bare luft i magen. Det er ikke lett å vite nei.. :) Ta en graviditetstest?

Skrevet

Hvordan ialledager skal vi vite dette??? Det kan være det og det kan være mensen... Men er kun tester som gir svar. Derfor få svarer på slike innlegg.. Sorry.. Men om du vil at jeg skal si det får jeg bare si at dersom du har hatt EL og sex i nærheten av denne er alltid muligheten tilstede. Ellers er det jo gjerne murringer samme hva både i forhold til mens og graviditet:s Vi er mange som har lurt på det samme. Men beste er nok å ha is i magen og vente til ventet mens og så starte testing med graviditetstester...

Skrevet

Mitt første graviditetssymptom var magekramper, fire dager før ikm. Har hatt det slik begge gangene jeg har vært gravid, vond i magen på en helt ny måte.

Så det kan jo hende:) Lykke til i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...