Gå til innhold

bodyer fra Sparkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å handle inn 2 ull bodyer som reserve til å ha i bhg. til Eline.

Er det noen som vet hvordan størrelsene er. Er de "normale" elelr bør jeg gå opp en størrelse.

Hun er 21 mnd. og ca. 85 cm lang og slank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 18 mnd og ca 80 cm tror jeg, slank.

Hun bruker str 90 i ullbodyene der, de er ikke mer enn store nok, men de er jo ganske stretchy.

Bruker 86 ellers i bodyer, og de er ca like store, alt etter merke selvfølgelig.

Skrevet

Tror du bør satse på en større str enn du bruker..

Vanlig bodyer er iallefall mindre....

Skrevet

Kjøp minst en størrelse større enn "normalt". Gullet her er ca 90-92 cm, (ikke målt i den senere tid...) og bruker Spar-Kjøp-bodyer i str. 100.

Derimot bruker hun strømpebukser i samme serie i str 90 og de er sikkert store nok. Lang i ryggen, gullet her i huset. :-9

Skrevet

Kjøp minst en størrelse større en vanlig. Tom og Trine er SMÅ i strl. Vi bruke strl 110 i fjor da snuppa var 95 cm...

Skrevet

gjerne kjøp en str større.. tom og trine ullbodyene er de første vilegger unna - virker som de "krymper" litt.. men stilongsene er store da.. å formløse.. synes jeg.. tullete størrelser..kjøper derfor ikke de :S

Skrevet

Hei

Takk for svar da blir det str. 100 i bodyer, men må tenke litt på om det blir strømpebukser eller stilongs som reserve.

Har ikke helt sans for strømpebuksene ettersom de ikke er 100% ull mens stillongsene er det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snuppa mi på 3 bruker str 100..... og ho er ca 92-94 lang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...