♥ McQueen♥ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Som tenker tilbake på hvordan det var før dere fikk barn? Og så mye lettere det var da? Jeg tenker slik avogtil (en sjelden gang). Ikke at jeg vil bytte tilbake for noe i verden, men blir litt lei avogtil av å hele tiden måtte ta hensyn til andre før meg selv. Sikkert bare fordi jeg er trøtt og sliten og har hatt en kjedelig uke, uten bil. Og nesten ikke sett andre fjes enn babyens og de på tv.... Så det kommer seg helt sikkert igjen:)
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 njaaa..har det ikke sånn så ofte egentlig,men når jeg har det så er det på kveldene når jeg syns den siste halvtimen før han skal legge seg AAAAALDRI ender.. men så,når han sover..så er det så herlig,da er han så uskyldig og nydelig og jeg står å ser på han og tenker...dette ville jeg aldri vert foruten.. da gleder jeg meg til han våkner om morgenen og jeg ser det herlige smilet hans og så glad han blir når han ser meg ) (ja,jeg ble litt sentimental nå.....)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Savner ikke tida før jeg fikk barn i veldig stor grad, men det irriterer meg at det ikke er plass for andre enn mamma- meg i meg. Om du forstår. I perioder definerer jeg veldig meg selv som mamma, og da vet jeg det er på tide å finne noe jeg vil gjøre eller et prosjekt jeg vil vere med på. Er redd jeg bare blir mamma, og at jeg en dag mister meg selv.
Mamma´n til A og F Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Ja, selvfølgelig. Men det varer som regel bare noen minutter( av og til lenger). Når jeg står der med et hus snudd på hodet, med to masete og kranglete unger. Men det er jo først når man har fått barn man vet å nyte stillheten. Før tok jeg alt som en selvfølge. Tenker av og til, nå skulle jeg ha sett meg selv. Hadde jeg som ung og singel sett meg selv midt i kaoset, hadde jeg vel fått bakoversveis:)))
♥ McQueen♥ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Hehe:) Godt å høre at det er andre som har det sånn også. Lurte på om det bare var meg nemlig...
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 ALDRI (krysser armer og bein i ørt og førti jugekors)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå