Gjest Sekretøsa Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Svigerfamilien min er jo helt topp! Har skryti av dem før, men nå skal de jaggu få litt mer!!! Skal ha dåp for mini til søndag, så de har ankommet fylket (bor langt unna) De hadde vært i banken og sku opprette konto til mini i dåpsgave, men fikk ikke gjort det uten legitimasjon og tillatelse av oss. Greit nok det.. Så sier svigermor, "nei, for vi tenkte og lage en konto til han, også en til N" (dattera mi fra tidligere) Jeg fikk hakaslepp!!!!!! Det er jo så generøst!!!! Det er ikke engang dems biologiske barnebarn!!! Og hun hadde strikka masse fint tøy til snuppa, og til mini, og til meg! Jeg er jo sååå glad i svigermors hjemmestrikka til barna, og jaggu hadde ho ikke med et par poser!!! At dem er generøse med sitt barnebarn er nå "forventet", iom at det er første barnebarn, men at de er såååå glad i snuppa mi, det varmer hjertet ja! )
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 så utrolig snilt gjort ) du er jammen heldig som har så søte svigers )))
mamma-til-4 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Nåååååååå........det varmer hjertet så vanvittig mye det der altså...... Er heldig og har endt opp med nesten maken svigerforeldre....og jeg er såååååååå glad i dem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå