Gå til innhold

Prøver igjen i dag: Leveringstid på SIMO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bestillingstid på simo kombi/duo? Og i så fall, hvor lang tid?

Og er det noen som vet når 2008 modellene kommer? (vil ha 2007 modell, men vi har ikke råd til vogn før om 1 mnd.. Tenkte på å bestille den til midten av desember eller noe slikt da...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes sikkert utrolig mange leverandører av disse vognene, ta en telefon til en av dem, fortrinnsvis den som er nærmest der du bor.

Å spørre her tror jeg ikke har noe for seg, all den tid det du spør om sikkert vil variere fra sted til sted...................

Men lykke til i jakten.........

PS i Harstad har de på lager........

Skrevet

Tenkte litt sånn generelt da :) Bor utenfor Bergen da, så satser på at noen har de på lager :)

Skrevet

Tror de mest solgte modellene lagerføres, men spesielle farger osv kan / må kanskje bestilles.....

Stikk innom nærmeste forhandler og spør, har de vognen du er ute etter holder de sikkert den av til deg hvis du sier du ikke har anledning å kjøpe den nå.........

Skrevet

skal ha en helt vanlig svart duo (eller kombi, dersom den er billigere...) da, men var innom en butikk, og der hadde de den ikke.. Skikkelig nedtur.. Men skal stikke innom Barnas Hus neste uke, og spørre litt :)

Skrevet

Det kan hende de har den på lager på Barnas hus da! :) 4999,- der! :)

Ellers så kan det være opp til 8-12 ukers ventetid!

Så bestill nå for å være sikker! :)

Skrevet

Det kommer som flere sier her helt ann på butikken du skal kjøpe den i. Noen kjøper inn mye, andre har kanskje mindre lagringsplass og baserer seg da på å bestille vogner etter kjøp (og da er det jo alltids en fare for at noe kan skje). Ville samme hva ikke ventet for lenge, spesielt ikke dersom du har et bestemt mønster/utgave du ønsker.

Jeg jobbet med teutonia i min tid og vi hadde alltid klassiske farger inne, men manglet vi derimot kom det igjen ann på lager til produsent og leveringstid til transportør (som kan være uberegnelig).

Dersom du alt vet hva du vil ha, hadde jeg ringt rundt til forhandlere og holdt av/avtalt med de. Ellers blir det jo bare synsing;) man kan helt sikkert holde av uten å betale mer enn depositum eller noe..

Lykke til med vognkjøp!

Skrevet

Takk for svar, ✩☆♥ Trultemora med Jente ♥☆✩ og Barnkanskje?!!

Er 28 uker på vei, så er nok på tide at jeg sjekker ja! :) Men jeg har tenkt at siden jeg skal ha en populær vogn i den mest vanlige fargen, så skulle det nok gå greit :) Pluss at jeg har håpt at den skulle bli enda litt billigere :) Men, 4999 kr på Barnas Hus er jo billig det også :) Skal snakke med de neste uke jeg, slik at jeg er sikret vogn til snuppa kommer :)

Skrevet

Hei.. Hadde bestillt vogna om ikke så lenge. Vi bestillte vogna for to mnd siden og hele vogna har enda ikke kommet. Mangler sportsdelen og der er kalæsja med... Simo har visst noe problemer med att de mangler sjåfører for tiden som kjører ut varene..

Har bestillt svart duo-vogn og 2008 mod kommer i Mai=)

Skrevet

okei, takk for svar. Får komme meg av gårde neste uke da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...