Gå til innhold

Hva er dere utdannet som/jobber med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å studere neste år (jammen på tide!;). Jeg skal søke på biologi, men trenger flere tips jeg kan sjekke ut.

* 3-årig

* Ikke fysisk krevende

* Ikke omsorgsyrke

* Gjerne muligheter for etterutdanning

Fortell meg hva dere driver med og hva dere synes om jobben=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utdannet Helsesekretær.

- Jobbet 8 år i et akuttmottak, spennende og variert jobb, treskift turnus, ikke så glad i nattevakter. Dårlig betalt, men bra med skifttilegg.

- Har nå begynt i psykiatrien, 8-4 jobb, spennende, men dårig betalt uten skifttilegg.

Skrevet

Takk for svar, denne tråden datt fort ned!

Uff, nattevakter:/ Jeg foretrekker dagtid, ikke helger, ikke ferier. Mandag-fredag. Punktum.

:-)

Skrevet

Hvor kjappt kan man bli helsesekretær?

Skrevet

Jeg er utdannet faglærer og barnevernspedagog. Før jeg gikk ut i perm. jobbet jeg som journalist, etter perm. begynner jeg i en nyopprettet stilling som barnevernsped. Gleder meg!

Skrevet

1 år, men det er uten autorisasjon og den må da tas utenom, i dag ansetter de gjerne ikke uatoriserte helsesekretærer. Den treårige utdannelsen er med autorisasjon.

Skrevet

Jeg jobber som bartender, hovmester og dørvaksjef (sistnevnte når jeg da ikke er gravid i hovedsak).

Er utdannet reiselivskonsulent, men har lang nok bransjeerfaring til å kunne ta fagbrev dersom jeg ønsker det.

Studerer for øyeblikket medkedsøkonom, hvilket jeg kommer til å jobbe som når mammapermen er slutt neste gang. Muligens etter et halvår med lederutdannelse ved samme skole som jeg går nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...