Gå til innhold

hvorfor sover ikke min unge som andre unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille kar på 10 mnd har nå våknet 7 ganger i løpet av en drøy time. Og sånn har han holdt på i mange måneder.-Riktignok ikke like ofte som i kveld, men ganske så mange ganger i løpet av en kveld. Begynner å merke at jeg er skrekkelig lei av at han holder på sånn.

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den tanken har jeg tenkt mang en gang gitt......

Eldstemann sov ikke hele natta hver natt før han var fire år og ble øre-nese-hals operert. Så der var det det som plaget han.

Og så er minsten akkurat lik. Han er nå 14 mnd og etter fem år uten sammenhengende søvn nesten, er vi begge to her på felgen.

Så ingen tips, men en god klem fra en lidelsesfelle :=)

Skrevet

Ja, da er vi jo to i samme båt.

Øre-nese-hals operasjonen hjalp? Jeg har merket meg at Olav egentlig har vært litt snørrete helt siden han blei født i januar.. Kanskje det har noe med det å gjøre? Men han sover jo bare jeg er oppe å står på rommet og puster litt høyt da, han HIGER etter nærhet, men kan jo ikke stå bøyd over han hele tiden liksom..

Kjempe god klem tilbake til deg! Håper det ordner seg for dere!!! =)

Skrevet

Hm, slitsomt ja!

Har det vart lenge eller kan han klø i gommene? Du kan jo forsøke og smøre dentinox på en kveld.

Kan rolig musikk være en ide?

Forsøk og la han sove et annet sted, annet rom eller i vogna. Kan være så mye småting som vi ikke legger merke til. Sover han med dyne eller i pose, litt pute kanskje?

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...