Gå til innhold

Håpløse bukser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammabukser er blitt et stort problem. Har i dette øyeblikk på meg den minste jeg har klart å finne etter å ha prøvd alle buksene i byen. Jeg må ha på en ullstrømpebukse for at den skal ha noe å henge fast i. Det er ikke min stil å gå i joggebukse og jeg fryser sånn når jeg går til båten klokka syv om morgenen, så skjørt er liksom ikke noe særlig i fem grader kaldt.

Har noen et tips. Jeg snakker bukser som henger på, er ikke lenger så nøye på om de sitter inntil noe sted, så lenge de ikke faller av, liksom.

Jeg er lav og liten, men kan gjerne legge opp beina. Bruker strl 25-32/26-32 til vanlig, men det er jo litt snaut rundt magen, da.

Er det noen småttiser der ute som har lykkes i å finne noe?

P.s: Vet jeg har spurt om det samme før, men begynner å slippe opp for tøy å ha på og kan ikke gå på jobb i trusa, synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du=) jeg bruker vanligvis 32 i onlybukser og har hatt akkurat samme problemet=p jeg fant to bukser på lindex (av alle plasser) her om dagen, en dongeri som er smal hele veien, men med heerlig plass til magen!=D og en rutete "dress bukse". begge to er i str 34. Den rutete må jeg ha belte i enda da magen ikke er SÅ stor enda, men den fylles nokk fort ut=p d kan jo være verdt en sjekk?

lykke til=)

Skrevet

Tusen takk! Skal søren meg sjekke.

Skrevet

Er ikke så liten, men likte veldig godt ei bukse jeg kjøpte på polarn o pyret.. Den satt er tettsittnede og satt veldig fint.. den gangen jeg fikk den på vel og merke:)

Skrevet

Romslig i størrelsen, da.

Uansett er den nok litt for kald for meg, tror jeg. Jeg er en skikkelig frysepinn.

Men den var pen, sånn at man ser kledd ut. Det er et absolutt pluss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...