Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Vi tenker på å bygge oss hus... og har sett på dem fra boligpartner. Hva er deres erfaringer i.fhl til det? Pris? og hvilket hus bygde dere? Er dere fornøyd, eller ville dere heller gjort det anderledes?
nr 6 på vei Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Vestergaard er jo bare helt nyyyyydelig........ Men er jo litt dyrt det da, men skal vi noensinne bygge blir det et slikt...... Ellers er jo flere i Nostaligi serien kjempefine hus...........
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 det er kjempefine hus altså. men har ikke fått tatt kontakt med noen i firmaet der jeg bor. Og lurer på om du vet pris? Avhenger selfølgelig litt av det...
nr 6 på vei Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Hadde prislisten en gang men hvor???????????????? Det største ca 2,5 mill...... tror jeg det var(mulig 2,2) Tror nok du får et bra hus rundt 2 mill pluss eventuelle tomtekjøp.....
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Veldig pene hus ja... Mannen min selger Boligpartnerhus, så har gløttet i en del kataloger... Men vi har drømmehuset (ifølge oss selv) ,og det er ikke et boligpartnerhus men ett gubben selv har tegnet og laget. Gammel stil...som et stort nordlandshus egentlig. Kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå