Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hvordan gjør dere det med babyboka og andre album som bildene er limt inn i? River dere da de ut, fødselsbilder med begge foreldrene, og hva med dåp og bursdager hvor begge foreldrene er med i? Bare lurer for noen her anntyder at de fjerner alt av bilder av de to foreldrene.
mamma-til-4 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Her beholder vi det som kan beholdes.Både jeg og min nye mann føler at barna har godt av å se at mamma og pappa til barna har faktisk hatt det gøy og godt...... Synes folk her inne virker ganske så ensporet og "blinde" for barnas mulige ønsker i fremtiden.Da er det jo for sent å finne det igjen. Mye ego folk her som ikke tenker på en eneste unge. Umodenhet kaller jeg det.
charlotteb_ Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 er det mulig? hadde aldri funne på og rive utav bilder av faren til jenten min! her i huset henger det tilogmed bildet av pappa og hun på veggen, og det godtar samboer. henger jo ikke der for min skyld men for jenten vår sin skyld. greit at han ikke er verdens beste pappa og at det er mye styr, men det skjermer vi hun for, hun er bare tre år forløpig. så den tiden kommer tidsnok når hun får se hvordan han egentlig er om ikke jeg skal prakke det på hun og rive ut bilder av han osv for det jeg er forbanna på han innimellom. syns det er helt sykt hvordan enkelte krangler og truer med at barnefar/mor ikke skal få se barnet hver gang noe går gale og skal eksludere eks partner helt ut av livet på ungen. Det gjør de jo bare for sin egen skyld og ikke for barnet. (snakker ikke om alvorlig omsorgsvikt, men små bagateller som at ene foreleldren vil bytte helg, blir litt forsinket osv..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå